Uncategorized

Συναγερμός στο Μουσείο Συναισθημάτων

 

Συγγραφή: Κατερίνα Καζέλα, Μαρία Καζέλα

Σκοπός του Προγράμματος: 

Η ανάπτυξη των κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων των παιδιών

Ειδικότεροι Στόχοι:

Να αναγνωρίζουν, να εκφράζουν και να κατανοούν τα συναισθήματα τους
Να αναπτύξουν δεξιότητες ενσυναίσθησης
Να αναπτύξουν δεξιότητες διαχείρισης και ελέγχου των συναισθημάτων

Μεθοδολογία:

Αλληλεπιδραστική αφήγηση, Θέατρο, Υπόδυση Ρόλων, Εργασία σε ομάδες

Χρόνος:

60 λεπτά

Μέγεθος Ομάδας:

25 παιδιά

Περιεχόμενο Προγράμματος:

Ακούσατε, ακούσατε, μικροί, μεγάλοι και δέκα παπαγάλοι! Το Μουσείο Συναισθημάτων ετοιμάζεται να ανοίξει τις πύλες του και να υποδεχτεί όλους σας την Κυριακή στις 11 το πρωί. Ατομικές Προσκλήσεις έχουν ήδη αποσταλεί ταχυδρομικώς! Ποιος όμως δεν έχει προσκληθεί; Ποιος τόλμησε να ξεχάσει τη Μάγισσα Τρικλοανακατώστρα από αυτή τη μεγάλη γιορτή; Ποιος είδε τη Μάγισσα και δεν την φοβήθηκε όταν ανακάλυψε ότι έμεινε χωρίς πρόσκληση; Στο Μουσείο Συναισθημάτων επικρατεί πανικός. Η Μάγισσα Τρικλοανακατώστρα μπήκε κρυφά και έμπλεξε τα συναισθήματα στους πίνακες του Μουσείου. Η Χαρά κλαίει, η Λύπη γελά, ο Φόβος ατρόμητος περπατά και ο Θυμός αμέριμνα χαμογελά; Και ένας φύλακας σε έξαλλη κατάσταση κλαίει και οδύρεται για τη μεγάλη συμφορά. Τα παιδιά σε ρόλο Σπουδαίων Βοηθών αναλαμβάνουν δράση και γίνονται ερευνητές Τέχνης για να επαναφέρουν τους πίνακες του Μουσείου στην αρχική τους μορφή. Θα τα καταφέρουν άραγε;